Ray-Ban je američki brend nastao na zahtev pukovnika vazduhoplovstva američke vojske. John A. Macready je tražio da se naprave naočare koje bi štitile pilote od od intenzivnog blještavila na visokim nadmorskim visinama, uz garanciju kristalno jasnog vida. 1936.godine Ray-Ban je predstavio svoj prvi model sunčanih naočara koji je imao plastični okvir i aviator oblik, poznate kao “naočare protiv blještavila”, koje 1937. godine menjaju naziv u Ray-Ban i brend je registrovan. 1952. godine lansira se model Wayfarer koji zahvaljujući univerzalnom dizajnu i udobnosti kroz filmsku industriju postaju klasika i stiču popularnost. 1999. kompanija Luxottica kupuje brend Ray-Ban. Danas je Ray-Ban moderna legenda sa ikonskim stilovima i pruža svima mogućnost da bolje vide I budu vudjeni.

Naočare sa polarizacijom imaju posebnu oznaku (slovo P pored Ray-Ban na staklu).

Evlove-nova fotohromatska stakla koje se adaptiraju prema svetlosti, osiguravaju najveću jasnoću vida i svetlost u svim svetlosnim uslovima (kada jeoblačno ili maglovito, u sumrak ili u zoru) zahvaljujući specijalnoj tehnologiji koja propušta crveno-narandžasto svetlo.

Chromance stakla poseduju polarizacione filtere, čime obezbedjuju najbolju jasnoću vida i blokiraju vise od 99% refleksija.

Pogledajte Naše Kolekcije RAY-BAN

Muška kolekcija
Muška kolekcija
Muška kolekcija
Muška kolekcija